Reklama na stronie

16. 02. 22
Odsłony: 642

Portal dietapacjenta.pl oferuje usługi reklamowe, dzięki którym zyskają Państwo możliwość promocji swojej oferty wśród naszych Czytelników. Zapraszamy do zapoznania się pełną ofertą, której szczegóły zawarte są w kolejnych akapitach. Jednocześnie dziękujemy za odwiedziny strony alergeny.dietapacjenta.pl!

O projekcie Alergeny


Projekt „Alergeny” powstał w odpowiedzi na rosnącą ilość zachorowań na alergie i nietolerancje pokarmowe. Według danych epidemiologicznych szacuje się, że problem ten dotyczy 4-8% populacji, co w rzeczywistości przekłada się na około 15 milionów osób w samej Unii Europejskiej. Projekt realizowany jest jako element promocji zdrowia prowadzonej przez zespół dietapacjenta.pl.

Użytkownicy portalu dietapacjenta.pl


Popularność portalu dietapacjenta.pl oraz alergeny.dietapacjenta.pl charakteryzuje się tendencją wzrostową. W pierwszym miesiącu działalności portalu odnotowano niemal 3000 odsłon przez tzw. rzeczywistych Użytkowników (ang. real users). Wysoką popularnością cieszą się publikowane treści, zyskując dużą liczbę odsłon w kilka dni po publikacji (np. Dna moczanowa).

Ponad połowę Użytkowników portalu stanowią kobiety. Najliczniejszą grupą wiekową, stanowiącą niemal 50% odwiedzających portal, są osoby w wieku 25 - 50 lat.


Proponowane formy reklamy


Oferujemy reklamę w postaci:

  • banera graficznego umieszczonego w pasku bocznym portalu, poniżej okna "Newsletter" (sugerowana wielkość: wysokość 120px, szerokość: automatyczna),
  • banera graficznego umieszczonego w artykułach medycznych, pomiędzy treścią porady lekarskiej a dietetycznej (sugerowana wielkość: wysokość 200px, szerokość: 100px),
  • banera graficznego umieszczonego w newsletterze dietapacjenta.pl (sugerowana wielkość: wysokość 200px, szerokość: 1000px),
  • banera graficznego publikowanego na stronach mediów społecznościowych projektu dietapacjenta.pl.

 

Czas trwania reklamy można ustalić przez:

  • sztywne ramy czasowe emisji reklamy, bez względu na liczbę wyświetleń (abonament dzienny, tygodniowy lub miesięczny),
  • ustalenie liczby wyświetleń reklamy, które naliczane są w sposób automatyczny (minimalna liczba zakupionych wyświetleń: 200).


Oferta specjalna


Reklama może mieć charakter niestandardowy, której formę ustala się w zależności od potrzeb Klienta. Przykładowe działania promocyjne:

  • reklama oferty Klienta podczas stacjonarnej promocji zdrowia (Czytaj więcej...),
  • reklama podczas internetowych kampanii zdrowotnych,
  • reklama produktów / oferty Klienta w przeprowadzanych konkursach / loteriach.


Model rozliczenia finansowego


Wycena kampanii promocyjnej odbywa się indywidualnie, po uwzględnieniu formy oraz czasu trwania emisji reklamy. Naliczoną należność Klient wpłaca po akceptacji na konto Wydawcy portalu dietapacjenta.pl przed rozpoczęciem emisji reklamy. Dla każdej transakcji wystawiany jest dokument sprzedaży w postaci faktury VAT.

Kontakt


W przypadku zainteresowania reklamą lub pytań, prosimy o kontakt:

Redaktor Naczelny - Przemysław Zarzeczny
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tytuł wiadomości: Reklama
tel. 661 705 808

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)


Reklama testowa
Do góry